تبلیغات شهری – محیطی

تبلیغات شهری – محیطی

دانلود مقاله تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی در ایران
دانلود مقاله تبلیغات شهری
نظام تبلیغات شهری
روشهای نوین تبلیغات محیطی
تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها
دانلود مقاله تبلیغات شهری – محیطی
تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان
هدف و ضوابط تبلیغات محیطی

رفتن به سایت اصلی

تبلیغات شهری – محیطی

 

مقدمه 

امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است و در این راستا شركت‌های تبلیغاتی از علوم ارتباطات و روانشناسی برای جلب توجه مردم و بازاریابی بی‌بهره نمانده‌اند.با گسترش شهرنشینی و ماشینی شدن جوامع، پیامهای تبلیغاتی یكی از مراجع فكری مردم به شمار رفته و بر همین اساس روزانه هزاران پیام تبلیغاتی صوتی – بصری، متفاوت و گاه متضاد، در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد. از همین رو تاثیر عظیم تبلیغات بر شكل‌دهی افكار عمومی جوامع، ضرورت یكپارچگی نظام تبلیغات شهری، مدیریت واحد و سازماندهی این عرصه را دو چندان می‌كند.

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغ

رقابت

تبلیغات محیطی

نظام تبلیغات شهری

 

 

 

تبلیغات محیطی

 به اعتقاد كارشناسان، تبلیغات محیطی گذشته از دستاوردهای اقتصادی برای صنعت جوامع، در برخی شهرها به معضلی قابل توجه و پیگیری تبدیل شده و ضمن آلایندگی سطح شهر و ایجاد آلودگی‌های بصری، تاثیرات مخربی هم بر بهداشت روانی و جسمی شهروندان داشته است. در كنار این تبلیغ بی‌رویه كالاهای لوكس كه به عاملی برای افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی، گسترش احساس فقر و نارضایتی عمومی تبدیل شده است را نباید فراموش كرد.بر همین اساس كارشناسان شهری معتقدند كه در این شرایط، ضروری است شورایی مركب از صاحب نظران علوم انسانی و متخصصان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی بر چگونگی و نیز محتوای تبلیغات محیطی نظارت كنند.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه 1

تبلیغات محیطی 3

هدف تبلیغات محیطی 3

ضوابط تبلیغات محیطی 4

پیامدهای تبلیغات محیطی 5

تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها 7

مبارزه با تبلیغات محیطی نامناسب 8

روشهای نوین تبلیغات محیطی 8

ساماندهی تبلیغات محیطی 8

تاریخچه تبلیغات محیطی 12

قوانین مربوط به تبلیغات محیطی 15

صدور مجوز تبلیغات محیطی 18

تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان 22

تجاری یا فرهنگی 23

بیلبورد یا نمایشگر 25

نتیجه گیری 29

منابع و مآخذ : 30

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

 

  • طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران

    طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران بازاریابی صنعت توریسم صنعت جهانگردی ایران الگوی سیاست گذاری بازاریابی صنعت جهانگردی طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران رفتن به سایت اصلی طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • بررسی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم

    بررسی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید اقدامات تامینی و تربیتی اطفال و نوجوانان تحقیق در مورد اقدامات تامینی و تربیتی ماهیت…

  • رابطه متغیرهای کنترل راهبردی با اثربخشی شرکتهای فعال بازار سهام تهران

    رابطه متغیرهای کنترل راهبردی با اثربخشی شرکتهای فعال بازار سهام تهران اثربخشی کنترل راهبردی بازار سهام تهران رابطه متغیرهای کنترل راهبردی با اثربخشی رابطه متغیرهای کنترل راهبردی با اثربخشی شرکتهای فعال بازار سهام تهران متغیرهای کنترل راهبردی دانلود رساله دكترای…

  • ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه

    ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت ادبیات نظری مدیر و مدیریت فصل دوم پایان نامه مدیر…

  • پاورپوینت بررسی سقفهای کرومیت

    پاورپوینت بررسی سقفهای کرومیت پاورپوینت بررسی سقفهای کرومیت بررسی سقفهای کرومیت تحقیق بررسی سقفهای کرومیت مقاله بررسی سقفهای کرومیت تاریخچه سقف کرومیت اجزای تشکیل دهنده سقف کرومیت تیرچه فولادي با جان باز تیرچه فولادي با جان باز رفتن به سایت…

  • بررسی سیلاب و سایر ویژگیهای هیدرولوژیکی در حوضه شهری

    بررسی سیلاب و سایر ویژگیهای هیدرولوژیکی در حوضه شهری توسعه شهری آبراهه های مخاطره آمیز مخاطرات سکونتگاههای شهری برآورد مخاطرات ژئومورفولوژیکی آبراهه شناخت و بررسی رفتارهای آبراهه ای در حوضه شهری بررسی سیلاب و سایر ویژگیهای هیدرولوژیکی در حوضه شهری…

  • بررسی همجنسگرایی در ادیان توحیدی و غیرتوحیدی

    بررسی همجنسگرایی در ادیان توحیدی و غیرتوحیدی پایان نامه همجنسگرایی همجنس گرایی در دین پایان نامه در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه یهودیت همجنس گرایی از نگاه مسیحیت همجنس گرایی از نگاه اسلام همجنس گرایی از نگاه زرتشت عوامل…

  • اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی

    اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی رژیم حقوقی تنگه هرمز پایان نامه رژیم حقوقی تنگه هرمز تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1958 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982…